هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی با تلاش برای مقصر جلوه دادن ایران در زمینه هدف قرار گرفتن نظامیان و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، گفت که واشنگتن قصد دارد «پیام محکم بازدارنده‌ای» در این باره به ایران بفرستد.

جان کربی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر «نقش هم‌دستانه» ایران در وقوع عملیات گسترده و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و حمایت‌های دولت آمریکا از این رژیم در جنگ غزه که موجب خشم و واکنش نیروهای مقاومت علیه نظامیان آمریکا در منطقه شده است که واشنگتن مدعیست تحت حمایت ایران هستند و از آن دستور می‌گیرند، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا در تلاش است با افزایش نگرانی‌ها درباره گسترش یک درگیری منطقه‌ای، «پیام محکم بازدارنده‌ای» به ایران منتقل کند.

سی‌ان‌ان گزارش داد که کربی در این باره گفت: «اگر قرار باشد به حفاظت از نظامیان و تاسیساتمان ادامه دهیم، قطعا وارد عمل خواهیم شد. ما ثابت کرده‌ایم که حمله می‌کنیم و در تلاشیم این کار را بکنیم. این پیام محکمی است که ایران باید خود را کنار بکشد. ما این مسئولیت‌ها را جدی می‌گیریم.

کربی در ادامه با توجیه حضور نظامی مداخله‌جویانه آمریکا در منطقه به بهانه تامین امنیت آن و «مبارزه با تروریسم» به سی‌ان‌ان گفت: «ما امنیت ملی‌مان در منطقه را نیز بسیار جدی می‌گیریم و به همین دلیل است که رییس جمهور دو ناوگروه هواپیمابر به منطقه اعزام کرده است. ما باید اطمینان بیابیم که نه تنها به ایران، بلکه به تمامی بازیگران و ایران به طور ویژه، این پیام را مخابره می‌کنیم که امنیت ملی‌مان را بسیار جدی می‌گیریم. ما به حفاظت و دفاع از نظامیانمان ادامه خواهیم داد. این کار را در زمانی که بخواهیم و به روشی که بخواهیم انجام می‌دهیم.»

اظهارات کربی در این باره در حالی بیان شده که بیم گسترش جبهه‌های جنگ علیه رژیم اشغالگر قدس و درگیر شدن آمریکا در یکی دیگر از «جنگ‌های ابدی» در منطقه افزایش یافته است.

هم‌زمان با افزایش تنش در اراضی اشغالی، سربازان آمریکایی و متحدانش دست‌کم ۱۲ بار در عراق و چهار بار در سوریه در هفته گذشته هدف حمله قرار گرفته‌اند. بیش از ۲۰ سرباز آمریکایی در نتیجه این حملات زخمی و اکثریت نیز از ناحیه سر دچار جراحت شده‌اند.

روزنامه آمریکایی نوشته آمریکا از زمان شروع درگیری در اراضی اشغالی در هفتم اکتبر، ۲ ناو هواپیمابر، کشتی‌های جنگی و جنگنده را به منطقه فرستاده تا تلاش کند ایران و گروه‌هایی را که تحت حمایت ایران خوانده شده‌اند، بازدارد. تعداد نیروهای اضافه شده به منطقه نیز هزاران نفر است.

مقامات رسمی می‌گویند که تدابیر آمریکایی‌ها برای حفاظت از نیروهایشان در منطقه شامل افزایش گشت‌زنی‌های نظامی، محدود کردن دسترسی به تاسیسات پایگاه‌ها و افزایش جمع آوری اطلاعات از جمله از طریق پهپادها و سایر عملیات نظارتی است. جدیدترین استقرار سربازان آمریکایی نیز به برنامه‌های این کشور در استقرار سیستم موشکی تاد و پاتریوت مرتبط می‌شود.

در همین راستا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی با شبکه بلومبرگ، با اشاره به موضع آمریکا در جنگ غزه و حمایت‌های آن از رژیم صهیونیستی گفت: «آمریکا به دیگران توصیه می‌کند که از خود خویشتنداری نشان دهند، اما کاملاً در کنار اسرائیل ایستاده است. اگر آمریکا به کاری که تاکنون انجام داده است ادامه دهد، جبهه‌های جدیدی علیه آمریکا گشوده خواهد شد.»

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: «من می‌خواهم هشدار دهم که ادامه کشتار زنان و کودکان سبب خواهد شد تا اوضاع منطقه از کنترل خارج شود. طرف آمریکایی باید تصمیم بگیرد - آیا می‌خواهد جنگ را تشدید کند؟»

وبگاه بلومبرگ در این باره نوشت، امیرعبداللهیان کمتر از یک روز پس از آن این اظهارات را بیان کرد که آمریکا ادعا کرد دو تأسیسات در سوریه «مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب ایران» را که به ادعای واشنگتن برای حملات علیه نیروهای آمریکایی در منطقه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، هدف قرار داده است.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که مدرکی ندارند که نشان دهد ایران صراحتاً دستور این حملات را داده است اما «تهران را برای آن مسئول می‌دانند.»

وزیر امورخارجه ایران خاطرنشان کرد: ما نیروهای جدیدی را نه به سوریه و نه به سایر نقاط منطقه اعزام نکرده‌ایم. اما ما فقط نظارگر تحولات نیستیم، جمهوری اسلامی ایران بر اساس منافع ملی خود اقدام خواهد کرد.

او همچنین در این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه «گروه‌هایی که در سوریه و عراق نیروهای آمریکایی را هدف قرار می‌دهند، مستقل عمل می‌کنند و از تهران راهنمایی دریافت نکرده‌اند»، اظهار داشت: آنها هیچ دستور از ما دریافت نمی‌کنند. طرف آمریکایی مدعی است که اینها با ایران مرتبط است اما این گروه‌ها برای خودشان مستقل تصمیم می‌گیرند.

حضور مداخله‌جویانه نظامی آمریکا در منطقه با ادعاهایی همچون تامین امنیت دریانوردی، کمک به مبارزه با تروریسم و کمک به کشورهای منطقه برای تامین امنیت آن در حالی است که این تدابیر نظامی و امنیتی آمریکا در بروز جنگ غزه، تحولی خون‌بار و تنش‌زا برای منطقه، ناکارآمد بوده است.

کد خبر 803108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 122
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 53
  • بابائی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    44 99
    آمریکا و اسرائیل در فکر نابودی مردم غزه هستند و نه حماس
    • javad IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      33 54
      هدف امريكا و اسرائيل حذف فلسطين و بعد از ان هدف اصلي تر يعني ايران است . البته شتر در خواب بيند پنبه دانه . گرچه انها از خوك و كفتار هم بدتر هستند اگر به اين حيوانات توهين نكرده باشم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      61 15
      این بهانه رو کی دستشان داد؟
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      10 9
      بهانه را کشتار در کرانه باختری و دست گیری 1600 فلسطینی و محاصره غزه به حماس داد، حرف غرب زده ها را تکرار نکنید.
    • لعنت برهم قطاران پنهانی اسرائیل FR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      12 6
      حماس،حزب الله،مقاومت ان ها پنهانی سربازان اسرائیل است که متاسفانه ازاسرائیل خط می گیردونمی گذاردمردم بیچاره فلسطین وکشورهای محرم بحرین،سوریه،لبنان به ارامش ونوابرسندبااین بهانه که خودراطرفدارمردم فلسطین نامیده وکارهایی هرازگاه به نفع فلسطین انجام می دهدتامردم بیچاره باورشان شودازان هااست امامتاسفانه اماررودردست اسرائیل قرارمی دهدکه حماس،حزب الله،مقاومت یاهمون دوست های پنهانی اسرائیل بانقشه اسرائیل نمی گذاردبین مردم فلسطین وکشورمحروم اطراف واسرائیل سخن،تفاهم،سازش وچیزی برقرارشودودرواقع این شیوه سیاست مرموزاسرائیل است که درنهایت نگذاردبیچاره فلسطین،لبنان،بحرین،سوریه وان مناطق پیشرفتی داشته باشندومظلومان همیشه درجنگ باشند
    • سجاد دلپیرو IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      9 9
      بهونه چی ؟؟ زدن از خونه اشون بیرونشون کردن بعد میگی بهونه دستشون دادن ، همین سال گذشته کم از کودکاشون نکشتن که ، اگه بچه ای خودت بود دست خالی نمیرفتی تو دهنشون
  • اعتراض IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    48 94
    آمریکا جنایتکار به همراه غرب، رژیم صهیونیستی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون مسئول تمام مشکلات در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
    • سعید BR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      9 4
      ایران نبایددخالت کنه چون همین کشورهای عربی همشون میرن طرف اسرائیل
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    33 29
    حمله زمینی اسرائیل به غزه نقض قطعنامه مجمع عمومی است در بیست و دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به ۷۷۰۳ نفر از جمله ۳۵۹۵ کودک و شمار مجروحان به بیش از ۱۹ هزار نفر افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی طی چند ساعت اخیر ۵۳ جنایت جدید مرتکب شده که به شهادت ۳۷۷ نفر منجر شده است.
  • بابائی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    26 18
    نتاگون: نیرو‌های آمریکایی هفته گذشته 14 بار مورد حمله قرار گرفتند/ و این در حالی است که زنان، مردان و کودکان نوار غزه هم در این مدت 25 روز بیش از 999 هزار بار توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها مورد حمله قرار گرفتند و همچنان نیز ادامه دارد.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    12 40
    معترضان آمریکایی شرکت تأمین‌کننده سلاح اسرائیل را تعطیل کردند تظاهرات‌کنندگان حامی فلسطین یک شرکت تسلیحاتی را که از اصلی‌ترین شرکت‌های تأمین‌کننده سلاح برای رژیم صهیونیستی است تعطیل کردند.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    24 36
    اسـرائیل غاصب باید بداند اگر به جنایات خود ادامـه دهد جبهه‌های جدیدی باز خواهد شد و ریشه این رژیم جعلی را از جا می‌کنند. مضاف بر اینکه امروز بعد از عملیات طوفان‌الاقصی در میان افکار عمومی و رسانه‌های دنیا مطرح می‌شود که اسرائیل در حال تبخیر و تمام‌شدن است. قشرهای مختلف مردم، صرف‌نظر از هر دین، آیین، اعتقاد سیاسی و جناحی، حامی مردم فلسطین هستند و همواره برای حمایت عملی از مظلوم آمادگی دارند. برهمین اساس هم هست که آخرین آمارهای ثبت‌ شده در سامانه اینترنتی پویش حریفت‌ منم نشان می‌دهد تا لحظه تنظیم این گزارش در طی یک هفته بیش‌ از ۶ میلیون نفر برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی و حمایت عملی از مردم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ آماری که لحظه به لحظه نیز درحال افزایش است.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    27 49
    جو بایـدن رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه هذیان‌گویی‌هایش گفتـه اقدامات حماس بدتـر از داعش اسـت ! اسرائیلی‌ها دست داعشی‌ها را در جنایت از پشت بسته‌اند‌. داعشی‌ها را هم خود آمریکا به وجود آوردند و به جان مردم منطقه انداختند‌. یانکی‌ها کی می‌خواهند از حرف مفت دست بردارند؟
    • مهدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      2 15
      دمشون گرم هر کی برای رفتن به غزه ثبت نام کرده. دوربین مخفی ... ... رو دیدم هر کسی که مدعی رفتن به جنگ اسراییل بود وقتی بهش میگفتن اتوبوس گرفتیم سه روز دیگه را میافتیم سمت غزه فقط ادرس و مشخصات خودتو بده تا بیاییم دنبالت، رنگشون میپرید و هر کدوم بهونه میاوردن و میپیچوندن، اما این لشگرهای ایرانی و فاطمیون ... بودن که با حضور در برابر وحشی ترین قوم تاریخ نشون داد که حرف و عملشون یکیه. مطمینم که خیلیا هستن که ثبت نام نکردن ولی اولین نفرات هستن که اماده برای جان فشانی هستن. افسوس و صد افسوس که اگه موشکها مون سر جنگی اتمی داشت کافی بود فقط دریچه های پرتاب باز میشد اونوقت هر دیونه زنجیر پاره کرده ،عاقل میشد و میشست سر جاش
    • FR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      7 2
      ۱۶:۴۱رفیق کاش می فهمیدی همون دوربین مخفی هم ساختگی است که مثلابگویندبادوربین مخفی این افراداماده رفتن بودندامادراصل شایداز۸۵میلیون نفرکم تراز۲هزارنفردرکل ایران ازروستاهاوشهرها اتفاقی داوطلب باشندامااون دوربین مخفی هانقشه ای است مثلابرای منفعت طلبی وسیاست اهمیت فلسطین
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    14 72
    در جواب دوستانی که از چرایی عدم ورود جمهوری اسلامی به صحنه نبرد فلسطین سؤال می‌کنند عرض می‌کنم گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیداری و تقویت ملت‌هاست و البته هر ملت زیر ستم و مظلومی را که اراده بر آزادگی دارد، حمایت و تقویت می‌کند ولی به جای هیچ ملتی وارد جنگ نمی‌شود و دقیقا این راهبرد تاکنون خنثی‌کننده سناریوهای مختلف آمریکا علیه ایران در منطقه غرب آسیا بوده است. بی‌شرفی اپوزیسیون ایران به حدی است که بیچاره‌ها از ضدیت با جمهوری اسلامی به همراهی با سیاه‌روترین‌، بدکارترین و رسواترین موجودات یعنی صهیونیستها روی آورده‌اند. به‌طوری که در نوشته‌های خود از صهیونیست‌ها به عنوان مردم مظلوم یاد می‌کنند!
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      11 25
      کما اینکه زمان جنگ سپاهیان محمد رسول الله رفتند برای آزادی فلسطین اما امام خمینی فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد مردم فلسطین خود باید به پا خیزند از همه طرف به صهیونیست ها حجوم ببرند و کشور خودشان را آزاد کنند آنوقت قدرش را می دانند آنوقت ارزش دارد کلید آزادسازی قدس در اتحاد کامل همه گروه های فلسطینی است
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    8 24
    نزدیک به ۳۰ هزار شهید و زخمی در سه هفته بمباران صهیونیست‌ها/ بیش از ۵۰ درصد واحدهای مسکونی در غزه تخریب شده است.
    • دوست IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      28 3
      واقعا اگرفلسطین ازادی میخواهد تمام مردمش جانفشانی کنند تاازاد شود مثل زمان جنگ ایران وعراق
  • بابائی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    20 35
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر مسئول تمام مشکلات در فلسطین، نوار غزه، لنبان، عراق، افغانستان، سوریه، یمن، اوکراین، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • بابائی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    20 34
    سوال اینجاست که نظامیان آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
    • حمید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      60 16
      بابائی توکه هنوز اینجایی!پس کی میری کمک مردم غزه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      14 23
      خودت چی دو ساله گذشته هنوز اینجایی پاشو برو کمک اوکراین زلنسکی الان نیرو میخواد
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    19 29
    اسراییل با وحشی گری سقوط خود را نزدیکتر کرد
  • تشکر از حزب‌الله IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    15 51
    حزب‌الله با ۱۰۰ هزار موشک آماده حمله به اسرائیل است
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    18 27
    منطق رژیم صهیونیستی کودک کشی و آدم کشی است
    • متعجب IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      15 4
      گویا تو از نیروهای حزب الله هستی که تعداد موشکهاشون رو بلدی. اینها موشک را از کجا اوردند. چرا تشویق میکنی حرچزب الله رو‌به جنگ. تو اگه دلت شهادت میخاد برو غزه. در باغ شهادت باز باز است. برا تو و امثال تو
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    17 19
    آمار کودکان کشته شده غزه هولناک است
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    8 22
    مشخص است که حضور ایران می تواند پیروزی را برای مقاومت داشته باشد، آنها در تلاشند تا قدرت های مقاومت را با این اراجیف (تهدید و تطمیع) از هم جدا کرده و به نوبت مورد تجاوز قرار دهند. رمز پیروزی وحدت کلمه و برخورد کوبنده و تاثیر گذار با آنهاست. دیگر آن اجماعی که علیه صدام به وقوع پیوست تکرار نخواهد شد. در آن قمار تمام شرکای آمریکا بازنده شدند.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    10 21
    نزدیک به ۳۰ هزار شهید و زخمی در سه هفته بمباران صهیونیست‌ها/ آمریکا و اسرائیل در فکر نابودی مردم غزه هستند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    9 19
    آمریکا ...میخورد با اجداد کثیفش
  • علیی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    10 33
    تعجبه امریکا مردمی رو تهدید میکنه که یکبار تو جنگ هشت ساله ازمایششون‌کرده اونم زمانی که هیچ قدرت نظامی نداشت!!!مقامات امریکا یا دیوانه ان یا مست
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      5 9
      میشه بگین اونایی که منفی میدن چه سودی از این ماجرا میبرن ..........خدایا به کجا رسیدیم که بخواهیم از درد هم وطنان باید خوشحالی کنیم خدایا مارا ببخش ....
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    40 7
    امنیت ملی شما چادیوار کشور خودت نه خاورمیانه
  • احمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 21
    اصلا کی به شما اجازه داده وارد منطقه شوید، حیف که ایران چند همسایه غیرتی مثل یمن،فلسطین،ملت عراق،سوریه ندارد والا شما رو از روی کره زمین محو میکرد
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    7 18
    در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا قاطعانه پاسخ می دهیم
  • US ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 24
    اسرائیل و آمریکا تمام ساختارش تروریست و جنایت است جواب اینها فقط با اتم است نه فشنگ مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل نکبت
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 14
    تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها در سوریه و نوار غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح و به ویژه سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 17
    سران امریکا ثابت کردن که خیلی احمق هستند...در صورت هرگونه بهانه جویی وحمله از سوی هرکشوری ابتدا باید وصیت نامه خودشان بنویسند بعد حماقت کنند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 18
    اکنون زمان نابودی رژیم صهیونیستی است نه زمان صلح
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 16
    و ما هم به آمریکا هشتدار دادیم| امیدواریم آمریکا مسیر درست را انتخاب کند!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 14
    اسرائیل و پشتیبان آن یعنی آمریکا ، فقط زبان زور را می فهمند
  • محمود خانلاری IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 10
    این احمق ها همه روابط دنیا را در قالب ارباب رعیتی می فهمند چون خودشان حتی با کسانی که دوست خظاب شان می کنند هین گونه رفتار می کنند. اروپا هم برای این ها یک رعیت است. روابط انسانی در قالب مفهوم ایدئولوژی اسلام برای همیشه برای این ها مجهول خواهد ماند. واقعا تعبیر فرموده قرآن که می فرماید ما دشمنان شما را از احمق ها قرار دادیم در اینها مجسم می شود دید.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 12
    زمان اخراج نیرو‌های نظامی آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه فرا رسیده است
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 12
    امام موسی صدر فرموده بودند. اگر به میدان نبرد با شیطان واسرائیل بروم. من به نبرد با اسرائیل خواهم رفت و نه شیطان. فعلا شیطان بزرگ را رها کنید وموشکهایتان را به سمت اسرائیل شلیک کنید .
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 13
    تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها در سوریه و نوار غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی و به ویژه سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
  • سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 15
    آمریکاواسرائیل مثل خر توی گل مونده اند
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 10
    حضور نظامیان آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه 100 درصد فقط مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است و نه جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی
  • سهراب IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 15
    سلام من یک شهروندم باتمام گرفتاریم مشکلات باوجود اینکه پدر دوتا فرزندم 35سال سن دارم فقط ای خدا آرزو دارم دولت ایران فراخوان بزند جهت مبارزه با این زالوهای خون خوار چشمم رو همچی میبندم تا آخرین نفس بیاری مظلومان میشتابم یا حس
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 10
    آمریکا به همراه غرب و برخی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند و پس ایران از سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی و سکوت کرده است چرا؟
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 3
    اعزام ۵۰ هواپیمای نظامی آمریکا به غرب آسیا | مقصد این تسلیحات و نیروها کجاست؟
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 8
    پایگاه آمریکایی عین الاسد مجدداً هدف قرار گرفت
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 6
    اعزام ۵۰ هواپیمای نظامی آمریکا به غرب آسیا | به خاطر کشتار، بمباران، قتل عام زنان، مردان و کودکان نوار غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
  • اعتراض IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 9
    نیروهای آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 7
    قبل از انقلاب در محل ما خانمی زندگی می کردد که شوهرش پاسبان بود این خانم خیلی بد اخلاق بود و به مردم زور می گفت و زنان و بچه ها خیلی ازش می ترسیدن و سعی میکردن همینکه خانم پاسبان وارد کوچه میشد مردم برن داخل خانه هاشون بعد از انقلاب وقتی این خانم میخواست یکی از بچه های کوچه را بترسونه بچه برگشته بود و به خانمه گفته بود اون وقت که زور میگفتی شوهرت پاسبان بود /حالا به آمریکا هم باید گفت اونوقت که زور میگفتی شوهرت پاسبان بود ولی حالا همه جرات پیدا کردن که پایگاههای آمریکایی را بزنن
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    9 4
    چرا ایران از فلسطین دفاع میکند؟؟؟؟؟ برای این سوال فکر کنید و جوابش را بنویسید.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      5 9
      هر وقت تو پاسخ دادی که چرا آمریکا از رژیم غاصب حمایت میکند ، دنبال جواب سوالت بگرد
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      2 6
      پس می خوای از رژیم ددمنش اسراییل حمایت بکنه؟ حالا شما به من بگو چرا سوریه هیچ اقدام وحمایت عملی نمیکنه؟ چرا عراق رای ممتنع میده؟
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    ایران از سال 1980 تاکنون از فلسطین دفاع و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا و متحدانش از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • همرزم هادی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 7
    آقای کربی تا حالا هروقت خواستیم بزنیم اطلاع دادیم نیروهای خودتان را از محل دور کنید اگر غلط محاسباتی انجام بدهید دیگر اطلاع رسانی نخواهدشدومنطقه رابه جهنم پایگاههای شما تبدیل میکنیم ضمن اینکه فکر نکنید خانه هایتان درامنیت هستند و خانه های ما جولانگاه شماست آنجا از منطقه بی امن تر خواهدشد
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 6
    آمریکا ایران را تهدید کرد؛ پیام محکمی می‌فرستیم! در صورت تجاوز آمریکا، قاطعانه پاسخ می‌دهیم
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 6
    حضور فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو برای هدایت جنگ/ این امر نشان می‌دهد اقدامات آمریکا با ادعای محدود نگه‌داشتن جنگ در منطقه با توجه به ارسال هزاران بمب و موشک ویرانگر به فلسطین اشغالی و هدایت و حمایت‌های میدانی هرگز همخوانی ندارد و نشانه نفاق و دورویی دولت استکباری آمریکاست. یاری خداوند بزرگ، مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین کنار رزمندگان و فرماندهان شجاع و باتدبیر حماس و جهاد اسلامی چیزی جز شکست عاید رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد کرد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 9
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 6
    حضور فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو برای هدایت جنگ اطلاعات ما نشان می‌دهد که فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو کنار فرماندهان صهیونیستی به هدایت تهاجم وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 5
    طوفان الاقصی اتفاقی است که برای یک پایگاه نظامی آمریکا در منطقه افتاده است
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 9
    جو بایدن محاکمه شود. نتانیاهو محاکمه شود. جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم تروریسم بین المللی!
  • عاشق ایران IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 6
    حال روزکدخداروببین،!هرروزیه گروه یه سیخونک به آمریکا میزنندوبعدامریکابرای ایران پیامک غلط کردم میفرسته!!عجب دوره زمونه ای شده ،تازگیا ازبس دردشون اومده، طفلکی میخوادپیامک قویتری بفرسته بگه باباغلط کردم گ...خوردم!!!نکن!!!!والخ....!!!!خخخخخخخخ
  • ترابیان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 7
    آمریکایی‌های جنایتکار اشغالگر چند سال است به بهانه مبارزه با تروریست پایگاه غیرقانونی در سوریه زده اند و نفت این کشور را سرقت می کنند و به آمریکایی‌های یانکی می دهند باید با موشک و زوز به اشغال غیر قانونی آنها در منطقه پایان داد حرف حساب و قانون یین الملل سرشان نمیشه
  • IQ ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 6
    نیروهای مقاومت عراق گوش به فرمان مرجع عالیقدر شیعه آیت الله سیستانی هستند و منتظر فتوای جهاد از ایشون هستند لبیک یا سیستانی
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    رژیم کودک کش اسرائیل بزرگترین دشمن مسلمانان است آمریکا فرماندهی نسل‌کشی در غزه را بر عهده دارد بزرگترین دشمن مسلمانان رژیم اسرائیل خبیث و جنایتکار است و ما باید دشمن شناسی را از شهید فهمیده و دانش آموزان شهید یاد بگیریم. اسرائیل غاصب بیمارستانی را در غزه بمباران کرد و تعداد زیادی مادرو کودک در این حادثه جان باختند و در پی آن اسرائیل مظلوم نمایی می کند.
  • ضداستکبار IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکندوقبرش رادرخلیج فارس کنده است
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    نارضایتی 56 درصدی آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، تنها ۴۴ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهورشان رضایت دارند. آمریکا مسئول تمام هرج و مرج در افغانستان و فلسطین است.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    هر ساعت ۱۲ کودک در غزه کشته می‌شوند. تاکنون ۳۵۰۰ کودک فلسطینی کشته شده‌اند یعنی هر ساعت ۱۲ کودک جان خود را از دست داده‌ است. آمریکا باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. اسرائیل باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود.
  • shahraki.fhm IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 8
    توصیه میکنم به آمریکای کفتار که بهتره برای حفظ امنیت سربازای نظامی بی عرضه شون ، اون الدنگ هارو از سرزمین هایی که متعلق به اونها نیست و برای مردم منطقه نقش خوک مزاحم دارند خارج کنن تا بیشتر دچار ضربات ملایم مغزی نشدن !!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    آقای کربی! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
  • حسن از ساوجبلاغ FI ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 7
    حضرت امام خمینی،بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران،حضرت آیت اللله امام خامنه ای،نایب الزمان،مردم قهرمان ایران درطول ۸سال نبرد نابرابر مقابل بیش از ۳۷کشور همراه عراق،محور مقاومت درسراسر جهان،همگی حول محور این شعار وعقیده وباورکه ،،آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند،،اقدام به عملیات استشهادی کرده اند‌. پس پیام ما به همه آمریکا،اینست؛ آمریکا و مزدورانش در جهان،هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
  • علی متکی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 10
    ادم اجیر میکنن بزنن بعد بگن گروههای خودسر وابسته به ایران زدند تا از هجمه اون استفاده کنن حقیقتا بنیاد آمریکا دروغه حتی مردمش هم قبولشون ندارن بماند تا وقت موعود انشالله
  • ۱ RO ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 5
    این همه موشک انبار کرده اید برای همین روزها حمله به اسراییل وامریکا یا علی ده هزارتا بزنید
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    1 - ترامپ مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود. 2 - نتانیاهو مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود. 3 - جو بایدن مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود. 4 - ارتش آمریکا مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود. 5 - ارتش اسراییل مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    1 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار درکار است. 2 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اروپا جنایتکار درکار است. 3 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار درکار است.
    • بابائی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 6
      البته از سال 1914
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    از این .. هر روز دارید تکرار می کنید با ملت ایران طرف اید که اماده جانفشانی هستند منتظر یک فرمان تا طومار تان در خاورمیانه در هم بپیچد
  • حمید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    آمریکا با ادعای ابر قدرتی بازیچه دست نتانیاهو شده و مترسک فلسطینی ها شده است . جو بایدن معلول ذهنی هم طوطی وار سخن میگوید و راه میرود و ادعایش گوش فلک را کر کرده - ولی راه رفانش مثل و حرف زدنش باعث تمسخر ترامپ و بفیه دلفکها شده است. بزودی هیمنه آمریکا یا این نفرات مسخره و ناتوان در هم شکسته خواهد شد . مرگ بر آمریکا جاودانه میشود .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    آمریکا جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود. اسراییل جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود.
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 9
    جناب آمریکا،دیگه اون ممه رو لولو برد.دست از پا خطا کنی تمام پایگاهای شما در تمام کشورهای عربی هدف قرارخواهد گرفت وبه فضل خدا کاری خواهیم کرد که دیگر حتی بحرین هم روی شما حساب باز نکند.پس خفه شو .
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 6
    نابودی اسرائیل یک واقعیت است،نه احتمال
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    آمریکا و صهیونیستها روی هیتلر را سفید کرده‌اند. آمریکا و صهیونیستها روی داعش را سفید کرده‌اند.
  • من ایرانیم IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 1
    اینکه کاری نداره، شما هم جواب وقیحانه بدید، تهدید و رجز خوانی خرجی نداره
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    فرماندهان سنتکام با دستور مستقیم جو بایدن حملات صهیونیست‌ها به غزه را و هم کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی غزه را هدایت می‌کنند
  • سریازوطن IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    منتظریه غنیمت گرفته تن ناوهات باش اینجا خاک ماست سرزمین مادری ما تو یک بیگانه ای یک دزد
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 6
    رژیم صهیونیستی از سازمان ملل تعلیق و اخراج شود
  • کاظم ابوجواد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    مگر عربها چشم گوش ندارند که ببیند صهیونیست وپدر وپدربزرگش تمام قد حمایت میکند از یک کودک کش خون عربها هم حدی دارد وقتی بجوشاید خدا میداند چه میشود جهاد شهادت فی سبیل الله الله اکبر
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    آمریکا در حال ارسال سلاح‌ و نیرو به خاورمیانه است؟/عکس
  • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 8
    شما بزنید ما شما را از غرب آسیا بیرون می کنیم
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 8
    رژیم صهیونیستی از سازمان ملل تعلیق و اخراج شود
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 2
    آمریکا حامی نظام‌های دیکتاتوری دیروز، امروز حامی تروریسم و نسل کشی است این روز یادآور جنایات رژیمی است که هم اقدام به کشتن دانش آموزان می کرد و هم حامی نظام های دیکتاتور و مخالفان حقوق بشر بود. قبلا حمایت در لباس دیکتاتوری بود که نمونه آن نظام شاهنشاهی ایران بود و امروز در قامت حمایت از تروریسم و نسل کشی و جنایت جنگی همان نگاه بروز و ظهور دارند.
  • محمد مردانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 1
    درآرزوی رویا رویی با آمریکایی ها هستیم دنیا بداند شاخ غولش را میشکنیم هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکن ایرانی مرد عمل است نه مثل شماها مرد بلف
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 1
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون مسئول تمام هرج و مرج در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 1
    کمک اطلاعاتی، تسلیحاتی و نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در نوار غزه است.
  • اعتراض IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 2
    اردوغان اگر راست می گوید؛شریان انرژی رژیم صهیونیستی را قطع کند ‏آقای اردوغان قبلا هم سابقه رجزخوانی برای صهیونیست‌ها در جلوی دوربین و کمک به آنها در پشت پرده را داشته اند! اگر این بار در همراهی خود با مردم فلسطین صادق هستند جلوی صادرات نفت از خط لوله باکو-تفلیس-جیحان به اسرائیل غاصب را گرفته و شریان انرژی آنها را قطع کند.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    هشدار مسلمانان آمریکا به بایدن: آتش‌بس نشود، رای نمی‌دهیم
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    ۳۵ نظامی اسراییلی در کمین مقاومت گرفتار شدند/ هلاکت ۸ صهیونیست منابع خبری از گرفتار شدن شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در کمین رزمندگان مقاومت و هلاکت هشت نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر از آن‌ها خبر دادند.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    نسل‌کشی آمریکایی‌ها در غزه باید در دیوان عالی کیفری پیگیری شود/ نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه باید در دیوان عالی کیفری پیگیری شود.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    کشورهای اسلامی صادرات نفت به رژیم صهیونیستی‌، آمریکا و اروپا را قطع کنند
  • بازنشسته فرهنگی11 IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    راستی ... کجاست؟ رفته غزه یا نه؟ اگررفته ماشالله به غیرتش اگ نرفته ... ...
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    صنعا: تا توقف تجاوزات اسرائیل، به حملات موشکی و پهپادی ادامه می‌دهیم
  • ایمان IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 1
    منتظر باش آمار ضربه مغزی سربازات زیاد میشه. .... چند بار باید ضربه بخوری تا آدم بشی ... بد ذات. .... اگر یک بار پاش تو گودال بره عمرا از همون مسیر قبلی میره شما دیگه چقدر .... ...
  • ناشناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 2
    ببند دهنتو مردم بی گناه را دارید قتل و عام میکنید عربها هم دارند فقط شکم پر میکنند دهنشون بسته انسانیت از بین رفته
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    حتما جمعیت صدها هزار نفری مردم که در خیابانهای کشورهای غربی هر روز بر علیه صهیونیست ها و جنایت های آنها شعار می دهند هم جزو نیروهای تحت حمایت ایران هستند و از ایران فرمان میگیرند.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 1
    کشور‌هایی که در امور داخلی ایران دخالت می کنند باید پاسخگوی جنایات و خسارات غزه باشند
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    این لایکهایی که در حمایت اسرائیل خورده بیشتر از آلبانی و کمپ منافقین است چون در داخل کشور هم به ندرت کسی پیدا میشود که طرفدار جنایات اسرائیل باشد و بر ضد کودکان غزه موضع بگیرد. متاسفانه از هر کشوری براحتی میتوانند وارد خبرگزاری ایران شوند و لایک منفی یا مثبت دهند و حتی نظر خودشان را بجای ملت ایران درج کنند. ملت ایران هیچگاه همراه قاتلان کودک کش نبوده و نیستند و این ننگ را هیچ انسان با وجدانی انجام نمی دهد.
  • رضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 2
    دقیقا کاری میخاین انجام بدین ک بقول سردار دلها شروعشو شما انجام میدین ولی پایانشو ما تعیین میکنیم بنده اولین نفر حاضرم هر کجا ب جنگ این حرومزاده ها برم
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ های صلیبی است و همه این جنایت ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود. کودکان غزه؛ قربانی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی قربانیان اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند و در روزهای اخیر هر ۱۵ دقیقه یک کودک در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است. وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) را بیش از ۸۳۰۰ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند.
  • بابائی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    جو بایدن جنایتکار وحشی در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. زنان، مردان و کودکان غزه توسط ارتش اسرائیل و مزدورانشان با دستور مستقیم دولت جو بایدن بمباران و قتل عام می شوند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    وای اینبار کی رو میترکونن
  • عليرضا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    چند تا موشک پیشرفته ایران به ناو گروهتون یا پایگاهتان بخوره فیلمش پخش بشه، پشیمون میشوید
  • GB ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    خفه شو،۴۴ سال دارید می‌جنگید با ایران..از اول تاسیس آمریکا در حال جنایت هستید، جرات حمله دارید ب ایران بخدا اگر داشته باشید..یک مشت نامرد الکی مست آدمکش هستید ،تمام کشورا فکر صلح آسایش پیشرفت کار زندگی هستن شما دنبال غارت دزدی مفت خوری
  • حمید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    ازماعصبانی باشیدوازاین عصبانیت بمیریدچکاری مانده که برعلیه ایران نکردیدکه ماراتهدیدمیکنیدومثل سگان که ازترس پارس میکنندواق واق تان بلندترشده است خودتان میدانیدزوزه های اخرتان رامیکشیدایران انتقام سختی بخلطرظلمهایی که درحق مردمش رواداشتیدبزودی ازشماخواهدگرقت روزقیامت پیش ازموعدشمافرارسیده اماده مرگ. ذلیلانه باشیدتاجهان بعدازشمادرصلح وارامش زندگی کند
  • یونس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    تخم ننه و باباتی یکی بزن!
  • غلام احمدنژاد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    در جواب برید گم شید منطقه خودتون اینجا منطقه ماست و اهالی منطقه میخوان که شما گورتون رو گم کنید چقدر پرروید از هزاران کیلومتر اون طرفتر اومدید تو خونه ما خودمون رو تهدید میکنید